''Connect met je collega’s. Je ziet de mensen waarmee je werkt zo veel. Als dat klikt, dan is de helft van je werkgeluk al binnen!'' 

 

Mijn favoriete momenten zijn wanneer een kandidaat mij belt als hij of zij net klaar is met het eerste gesprek bij een eventuele werkgever en ze mega enthousiast zijn. Dat is echt tof! 

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 
Als Recruitment Consultant Logistiek neem ik u graag werk uit handen om die ene perfecte kandidaat te vinden. Hiervoor zet ik dan ook al mijn beschikbare bronnen in. Verder draai ik nergens omheen en doe ik me niet anders voor dan wie ik ben. Dus, krijgt u die ene lastige vacature niet vervuld of bent u op zoek dé ideale match voor uw bedrijf? Neem dan gauw contact op met mij via bovenstaande contactgegevens. 

 

Op zoek naar een nieuwe baan? 
Bij mij ben je aan het juiste adres als je op zoek bent naar werkgeluk! Wanneer ik voor jou aan de slag ga als Recruitment Consultant zal ik altijd realistisch te werk gaan. Ik beloof niks waar ik niet aan kan voldoen en ik ben altijd eerlijk. Neem contact met mij op wanneer je toch wat aspecten mist in je huidige baan maar net niet de vinger kunt leggen op wat er precies ontbreekt. We zoeken dan samen uit waar jij behoefte aan hebt in een baan. Je kunt mij altijd bellen, mailen of whatsappen.


Vacatures

€3.000 tot €3.900
Op zoek naar een dynamische rol als Logistiek Coördinator bij een productiebedrijf waar jouw inbreng cruciaal is in het logistieke proces? Geweldig! Naast aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden bieden ze hier volop kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien. Lees verder voor meer informatie.
access_timeFulltime location_onUtrecht euro_symbol€3.000 tot €3.900
€3.000 tot €3.900
Klaar om je ervaring met exportdocumentatie in te zetten als Administratief Medewerker Export? Geweldig! Dit internationale productiebedrijf heeft jou nodig om al hun exportzendingen te coördineren. Naast een aantrekkelijk salaris wachten er nog meer voordelen op je, zoals een hecht team dat je alle fijne kneepjes van het vak zal leren. Klik snel op de vacature voor meer informatie!
access_timeFulltime location_onBarneveld euro_symbol€3.000 tot €3.900
€2.500 tot €3.600
Sta klaar om in je nieuwe rol als Customer Service Medewerker diep in te gaan op vragen van klanten en leveranciers? Dat is mooi. Je ontvangt een bruto jaarsalaris tussen € 34.000,- en € 45.000,-, met volop groeimogelijkheden en waar gezondheid voorop staat. Waar wacht je nog op?
access_timeParttime location_onUtrecht euro_symbol€2.500 tot €3.600
€2.600 tot €3.500
Als Planner Scheepvaart krijg jij de kans jezelf te gaan ontwikkelen bij een unieke speler in de markt. Het team waar jij in komt te werken neemt jou mee in de processen zodat jij overal straks het fijne vanaf weet. Benieuwd wat je gaat doen in deze functie en wat jij ervoor terug krijgt? Klik dan op de vacature.
access_timeFulltime location_onElst euro_symbol€2.600 tot €3.500
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Thu heeft tien jaar bij dezelfde werkgever, een webshop, gewerkt. Dit bedrijf is een relatief kleine onderneming waardoor Thu hier een ‘’manusje van alles’’ is geworden. Op papier is ze hier magazijn medewerkster maar in de praktijk is ze verantwoordelijk voor het administreren van alle orders, facturen en producten. Aan de hand van deze administratie verzorgt zij de inkoop. Ze schakelt en onderhandelt hiervoor online met leveranciers. Wanneer goederen binnenkomen ruimt ze deze in en wanneer de orders de deur uit gaan maakt zij deze klaar voor verzending. Door de overname van dit bedrijf is Thu op zoek naar een nieuwe uitdaging in de administratie.

Thu is een positieve en vrolijke vrouw. Ze is een teamplayer omdat ze het teambelang voorop zet en makkelijk in de omgang is. Ze is loyaal en dienstbaar naar haar werkgever. Ook toen het bedrijf door een moeilijke periode ging gooide Thu de handdoek niet in de ring. In de administratie werkt ze zeer secuur en is ze een dame met een scherp oog voor detail. Om er zeker van te zijn dat ze geen fouten maakt controleert ze haar eigen werk. Bij tijdsdruk en deadlines blijft zij rustig door structuur en overzicht te behouden.

Thu is in overleg fulltime beschikbaar, met een salarisindicatie van € 2.750,- bruto per maand op basis van 40 uur.
location_onArnhem createMBO person39 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Stan heeft 3 jaar ervaring bij een logistiek dienstverlener, waarvan hij 2 jaar als Administratief Medewerker werkzaam is. In zijn huidige functie ondersteunt Stan de teamleiders door overzichtelijke lijsten te maken van lopende zaken. Deze data haalt Stan uit het systeem. Hierdoor ontstaat er voor iedereen op de werkvloer een duidelijk inzicht over de goederenstroom van retouren, openstaande facturen, een forecast voor de reparatie-partners en analyses van goederen die vastgelopen zijn in het verwerkingsproces. Verder onderhoudt Stan de mailbox en schrijft hij werkinstructies uit voor het testen van verschillende productsoorten. Vanwege tekort aan doorgroeimogelijkheden is Stan op zoek naar een nieuwe uitdaging als Administratief Medewerker.

Stan is een rustige man. Hij kan goed overzicht behouden in hectische situaties. Stan zijn analytische kijk heeft ervoor gezorgd dat hij de lijsten die hij voorheen zelf moest opstellen, heeft geautomatiseerd. Dit heeft Stan op eigen initiatief in Excel met formules en macro’s opgezet. Door deze automatiseringen heeft Stan zijn workload terug weten te brengen met 15 uur per week. Hij past verder goed in een informele organisatie. Hij vind het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn op de werkvloer.

Stan heeft een salarisindicatie van € 2.650,- bruto op basis van 40 uur. Hij heeft een opzegtermijn van één maand en is 32 uur per week beschikbaar.
location_onNijmegen createHBO person43 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Amber heeft 3 jaar ervaring als Customer Service Medewerker. Na haar studie is ze begonnen als crewlid bij een fastfoodrestaurant en is ze doorgegroeid naar crewtrainer. Ze was verantwoordelijk voor het inwerken en bijscholen van het personeel. Vervolgens is ze bedrijfsleider geworden bij een ander fastfoodrestaurant waar ze een team van 7 man aanstuurde. Na een tussenstap als kassamedewerker is zij begonnen bij een internationale kledingwebshop, haar huidige werkgever. Als Customer Service Medewerker is ze verantwoordelijk voor inkomende klachten en vragen over bijvoorbeeld de orderstatus of mankementen van pakketten. Dit doet ze telefonisch en per mail. Verder controleert ze crediteringen en de klachten bij retourpakketten. Bij haar huidige werkgever zijn er niet voldoende groeimogelijkheden. Vandaar dat zij nu latent op zoek is naar een nieuwe uitdaging in de richting van Customer Service of Administratie waar zij intern kan doorgroeien.

Amber is een sociale dame die gemakkelijk praat. Ze is goed in haar werk omdat ze luistert naar de klant en door mee te veren de klant gerust weet te stellen. Ze zoekt altijd naar de beste oplossing voor de klant en het bedrijf en zet graag een stapje extra. Als er een collega afwezig is, dan staat ze klaar om bij te springen als dat nodig is. Ze communiceert op een duidelijke manier en als iets niet goed gaat, dan spreekt ze een collega hier ook op aan. Amber past in een informele organisatie waar er een goede teamsfeer heerst.

mber heeft een opzegtermijn van 1 maand en is 36 uur per week beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.
location_onUtrecht createMBO person31 jaar euro_symbol€2.500 tot €3.000
Remco is vanaf 2017 werkzaam geweest als Transportplanner bij verschillende logistiek dienstverleners. In 2022 is hij begonnen bij een voorgaande werkgever als Resource Planner. Voor zijn eigen klanten verwerkte hij de orders en schakelde met productieplanning. Voor de te verzenden orders schakelde Remco met de transportafdeling en op deze manier was Remco spil in het volledige proces. In 2023 is Remco begonnen als Planner bij zijn voorgaande werkgever. Hij was verantwoordelijk voor het inplannen van 12 monteurs door Nederland. Daarnaast had hij de vrijheid om processen te verbeteren en deze ook te implementeren. Zo heeft Remco met IT samen een software opgesteld waarin de orders met toebehorende informatie in één overzicht duidelijk te vinden zijn. Excel en Googlesheets heeft hij een koppeling tussen gecreëerd waardoor er één duidelijke database ontstond. Ook het stukje voorraadbeheer heeft hij verbeterd. Er was vaak een te kort aan materialen en daarom heeft hij een koppeling gemaakt tussen de planning en het warehouse. Om zo voor inkoop een duidelijk beeld te creëren wat er besteld moet worden. Omdat het bedrijf failliet is gegaan is Remco nu op zoek naar een leuke uitdaging waar hij zijn kennis kan gaan inzetten.
 
Remco heeft een goed oog voor procesverbetering en heeft dit bij een vorige werkgever op een goede manier weten te gebruiken. Hij had al snel door dat het veel tijd zou besparen als de urenregistratie digitaal gedaan kon worden in plaats van dat alle formulieren handmatig werden ingevoerd. Dit resulteerde in een tijdbesparing van 12 uur per dag. Hij kan goed het overzicht bewaren. Daarnaast houdt Remco van doorpakken. Taken die niet binnen zijn takenpakket vallen pakt hij toch op. Dit maakt Remco een fijne collega die altijd bereid is om anderen te helpen. 

Remco is in overleg fulltime beschikbaar en hij heeft een salarisindicatie van € 4.000, - bruto per maand. 

location_onomgeving Culemborg createMBO person36 jaar euro_symbol€4.000 tot €4.500
Meer kandidaten weergeven