Terug naar vorige pagina
Print deze kandidaat

Nicolas (Customer Service medewerker) - 31 jaar

  • Een communicatief vaardige, flexibel ingestelde jongeman met empatisch vermogen en een goed luisterend oor. Hij is in staat om prioriteiten te stellen en hij zet zich voor de volle 100% in om eigen en gezamenlijke doelen te bereiken
  • 6 jaar ervaring als Sales Support Officer bij een oliemaatschappij
  • Een functie als Customer Service Representative
    • 5 tot 7 jaar
    • HBO
    • Per direct
    • meer dan 32 uur
    • Zuid-Holland
    • 45 minuten vanuit Rotterdam
    • tussen de 2000 en 2500
  • Het registreren, opvolgen en de follow-up van inkomende prospects; Het behandelen van de algemene mailbox; Het afhandelen van inkomende telefoongesprekken van klanten of prospects; Oplossen van problemen en assisteren van klanten; Het bevorderen van de procedures rondom de verkoop en customer service binnen de afdeling; Rol van superuser van onze Online Services (online programma voor de klanten voor kaartbeheer en informatievoorziening betreffende de tankkaarten en transacties van de klant); Verantwoordelijk voor de optimalisatie van onze Online Service op het gebied van gebruikersvriendelijkheid; Het verwerken van binnenkomende contracten; Het beoordelen en verwerken van nieuwe aanvragen; Het opvolgen van aanvragen waarbij verdere gegevens benodigd zijn
    • Duits Spreken Matig
    • Duits Schrijven Matig
    • Engels Spreken Goed
    • Engels Schrijven Goed
    • Frans Spreken Matig
    • Frans Schrijven Matig
    • Nederlands Spreken Goed
    • Nederlands Schrijven Goed
  • 873398