“Kies een baan die past bij jouw waarden, interesses en vaardigheden.”  

 

Het leukste aan mijn werk is het samenbrengen van mensen en organisaties die elkaar kunnen versterken. Ik haal energie uit het helpen van kandidaten bij het vinden van hun droombaan en het ondersteunen van bedrijven bij het opbouwen van succesvolle teams.  

 

Op zoek naar een nieuwe collega? 

Als Financieel Consultant help ik u bij het vinden van financiële professionals die het beste passen bij uw behoeften en bedrijfscultuur. Mijn toegevoegde waarde ligt in mijn brede kennis van de financiële sector en mijn persoonlijke aanpak in het sollicitatieproces. Heeft u vragen over vacatures, profielen of algemene vragen over het recruitmentproces? Dan kunt u mij bereiken via mail, telefoon of LinkedIn 

 

Op zoek naar een nieuwe baan?  

Ik help jou bij het vinden van passende financiële functies die aansluiten bij jouw vaardigheden, ervaring en carrièredoelen. Je kunt op mij rekenen voor loopbaanadvies, sollicitatieondersteuning en het bespreken van carrièremogelijkheden in de financiële sector. Tijd voor iets nieuws? Neem dan contact met mij op via mail, telefoon of LinkedIn.  


Vacatures

€3.000 tot €4.200
Ben jij op zoek naar een leuke baan? Zoek dan niet verder! In het kader van een grote groei die wij doormaken zijn wij voor in Duiven op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker
access_timeFulltime location_onDuiven euro_symbol€3.000 tot €4.200
€3.800 tot €5.000
Wil jij bijdragen aan het correct uitvoeren en beheren van de Salarisadministratie van onze klanten? Samen met je collega’s bied je de juiste ondersteuning en denk je actief mee rondom de bijkomende advisering.  

 
access_timeFulltime location_onAmersfoort euro_symbol€3.800 tot €5.000
€3.500 tot €5.500
Heb je enkele jaren ervaring op de financiële administratie en spreekt het werken bij een groeiend bedrijf je aan? Lees dan snel verder!
access_timeFulltime location_onRozenburg euro_symbol€3.500 tot €5.500
€3.750 tot €5.200
In de rol van Controller ben je balanceer je tussen Financial Control en Business Control, waarbij je actief bezig bent met het stroomlijnen van processen, het versnellen van de maandafsluiting en het verschaffen van inzicht in zakelijke mogelijkheden. Herken jij jezelf hierin? Lees dan snel verder! 
access_timeFulltime location_onWinkel euro_symbol€3.750 tot €5.200
Meer vacatures weergeven

Kandidaten

Martin is een financiële alleskunner met meer dan 20 jaar ervaring in de financiële sector. Zijn expertise strekt zich uit tot debiteuren- en crediteurenbeheer, waarbij hij uitblinkt in het zorgvuldig beheren van financiële stromen. Zijn nauwkeurigheid en toewijding komen vooral tot uiting in het verzorgen van facturaties. Met een scherp oog voor detail en een diepgaande kennis van financiële processen, is Martin een waardevolle professional die garant staat voor een vlekkeloos financieel beheer. Op dit moment is Martin, samen met Extra Talent, op zoek naar een nieuwe uitdaging als Financieel Medewerker.

Martin is niet alleen een financiële expert, maar ook een gewaardeerde collega. Als teamplayer brengt hij niet alleen zijn financiële kennis, maar ook zijn sociale vaardigheden mee, waardoor hij een positieve invloed heeft op het team en een fijne werkomgeving creëert.

Martin is na een opzegtermijn van 1 maand, beschikbaar voor 32 uur per week. Daarnaast heeft hij een salarisindicatie van €3.100,- op basis van 32 uur.
location_onAlkmaar createMBO person56 jaar euro_symbol€3.500 tot €4.000
Gioya is op jonge leeftijd de financiële sector ingerold vanwege haar affiniteit met cijfers. Zij heeft verschillende functies beoefend, waar zij ruim 20 jaar ervaring heeft opgedaan met crediteuren- en debiteurenadministratie, facturatie, bank- en kasboekingen verwerken, grootboekrekeningen en financiële rapportages. Bij haar huidige bedrijf heeft zij een geheel nieuw boekhoudpakket opgezet, waardoor haar eigen functie overbodig is geworden. Hierdoor is Gioya, samen met Extra Talent, op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Gioya is een enthousiaste, ervaren finance professional. Vanwege haar ervaring en affiniteit met cijfers is zij een gewaardeerde collega in de financiële sector. Gioya werkt zeer gestructureerd en heeft altijd de administratie perfect op orde. Ze vindt het fijn om in een leuk team te werken, maar kan ook zelfstandig goed uit de voeten.

Gioya is per 2 januari beschikbaar voor 32 uur per week en heeft daarnaast een salarisindicatie van ongeveer € 3.200,- op basis van 32 uur. Haar voorkeur gaat uit naar hybride werken 1 of 2 dagen.
location_onHoorn createMBO person51 jaar
Pedro is, na het behalen van zijn diploma Commerciële Economie, aan de slag gegaan als Salarisadministrateur. Na een detacheringsperiode van 3 maanden is hij direct intern overgenomen door de Gemeente Amsterdam. In de eerste drie jaar heeft Pedro ervaring opgedaan in het verzorgen van de personeels- en salarisadministratie. Vervolgens heeft hij zich ontwikkeld tot Salarisadviseur. Hier nam hij de rol van adviseur op zich en was hij verantwoordelijk voor het coördineren van alle dagelijkse werkzaamheden met betrekking tot salarisadministratie. In de afgelopen jaren heeft Pedro nog meer verantwoordelijkheden op zich genomen, zoals die van Adviseur HR-Control (P&O – Salarisprocessen). Hier was hij verantwoordelijk voor het verbeteren van de salarisprocessen en het opstellen van analyses.

Pedro is een jonge, frisse collega. Na het behalen van zijn diploma is hij via een Traineeship als Salarisadministrateur aan de slag gegaan, en het was een perfecte match. Door zijn affiniteit met cijfers voelde Pedro zich meteen als een vis in het water in zijn rol. Om de volgende stap in zijn carrière te zetten, gaat hij vanaf 1 december op Interim/ZPP-basis werken om ook andere omgevingen te leren kennen.

Pedro is vanaf 1 december beschikbaar voor 20-24 uur per week op interim-basis. Zijn uurloon is 85 euro.
location_onAlmere createHBO person33 jaar
Meer kandidaten weergeven